Breaking News

Kamis, 25 April 2019

SONG : LOVE OF MY LIFE

LOVE OF MY LIFE

Love of my life, you've hurt me
You've broken my heart and now you leave me
Love of my life, can't you see?
Bring it back, bring it back
Don't take it away from me, because you don't know
What it means to me


Question :

1. What have you broken?

2. Why don't you take it away from me?

3. What can't you see?

4. Whata does 'IT' refer to?

5. What is the song about?

6. Who popularize this song?
7. Translate the lyrics above in Indonesia!
8. Before collect your answer, sing in front of the teacher (only the lyrics above)!

1 komentar:

  1. 1. Heart.
    2. Because you don't know what it means to me.
    3. Love.
    4. Love.
    5. Broken heart.
    6. Freddie Mercurry (Queen)
    7. Cintaku - kau lukai aku
    Kau hancurkan hatiku dan kini kau tinggalkanku
    Cintaku tidakkah kau lihat
    Kembalikanlah, kembalikanlah
    Jangan bawa pergi dariku
    Karna kau tak tahu, betapa berartinya bagiku
    .
    Cintaku, jangan tinggalkan aku
    Kau tlah curi cintaku, dan kini kini telantarkan aku
    Cintaku, tidakkah kau lihat
    Kembalikanlah, kembalikanlah
    Jangan bawa pergi dariku
    Karna kau tak tahu, betapa berartinya bagiku
    .
    Kau takkan ingat 
    Ketika semua ini berakhir 
    Dan segalanya berlalu 
    Saat aku bertambah tua 
    Aku kan di sisimu 
    Tuk ingatkan dirimu betapa aku masih mencintaimu 
    Masih mencintaimu
    .
    Kembalilah - cepatlah kembali 
    Jangan bawa pergi dariku 
    Karna kau tak tahu, betapa berartinya bagiku 
    Cinta dalam hidupku.
    Name : Laras Ayu K.P
    Class : XI IPA 4 (17)

    BalasHapus

Designed Template By Blogger Templates - Powered by Sagusablog